Search
Home » » دلعني كلمات اغنية لبسني دبلة مي كساب كلمات اغنيه مي كساب لبسني دبلة دلعني

دلعني كلمات اغنية لبسني دبلة مي كساب كلمات اغنيه مي كساب لبسني دبلة دلعني

{[['']]}

كلمات اغنية لبسني دبلة مي كساب كلمات اغنيه مي كساب لبسني دبلة كلمات اغنية لبسني دبلة مي كساب كلمات اغنيه مي كساب لبسني دبلة كلمات اغنية لبسني دبلة مي كساب كلمات اغنيه مي كساب لبسني دبلة






كلمات اغنية لبسني دبلة - مي كساب 2015



حبيت ما انكرش يعني ان انا حبيت ماهو جه وطلب ايدي من البيت ووافقت طبعا بيه ورضيت حبيبي انا بايديه لبسني دبلة شبكني خلاص اهو باس ايديا قصاد الناس حبيبي اصله رقيق حساس حبيبي انا حبيت ما انكرش يعني ان انا حبيت ماهو جه وطلب ايدي من البيت ووافقت طبعا بيه ورضيت حبيبي انا وقالي كنت باتمنى اعيش وياكي واتهنى فقولت لامتى هاستنى جيتلك حبيبتي اوام حضنتيني وقولتي مفيش حبيب زيك معاه انا اعيش يارب حبيبي متسبنيش ونعيش سوا الايام حسيت جنبك هاعيش مرتاحة اكيد وانا نفسي ديما بالتحديد ديما حياتنا تكون في جديد دعيت في كل ركعة حبيبي دعيت يرزقنا ربنا بادعي ياريت بعيال ويملوا البيت تنطيط ونعيش سوا وقالي كنت باتمنى اعيش وياكي واتهنى فقولت لامتى هاستنى جيتلك حبيبتي اوام حضنتيني وقولتي مفيش حبيب زيك معاه انا اعيش يارب حبيبي متسبنيش ونعيش سوا الايام





دلعني



دلعني
Share this article :

إرسال تعليق

Test Footer

 
: Copyright © 2013. وظائف وشغل التانجو - All Rights Reserved
Proudly powered by سياسة الخصوصية